Onze succesvolle samenwerking met L'Osteria

De huidige situatie rond het Covid 19-virus is niet alleen een last voor kleine restaurants. Zelfs grote restaurantketens hebben de huidige situatie moeten heroverwegen. Zo ook L'Osteria, die aan het begin van de crisis contact met ons opnam.

Binnen zeer korte tijd hebben we een concept voor het starten van een bezorgservice samengesteld. En binnen twee weken is de succesvolle lancering van een eigen webshop gerealiseerd. Sinds begin april maken bijna 80 L'Osteria-locaties gebruik van ons kassasysteem met een bezorgportaalverbinding en een verbonden individuele webshop. Deze samenwerking laat zien hoe snel en gemakkelijk je een bezorgservice kunt opzetten met SimplyDelivery.

De locaties, die voorheen gericht waren op eat-in, konden - mede dankzij onze software - in recordtijd de omschakeling naar bezorgservice organiseren. L'Osteria behoort tot nu al tot de snelst groeiende bezorgdiensten in Duitsland. Dit werkt natuurlijk niet alleen met een snelle omscholing van medewerkers en een zeer goede interne organisatie, maar is ook gekoppeld aan het gebruik van onze drivers-app. Met de hulp van deze app krijgen de bezorgers hun ritten en belangrijke informatie direct op hun smartphones. Zo wordt er tijd bespaard en is de informatie over de klant altijd binnen handbereik.

En het succes blijkt. Niet alleen de bezorgservice in Nederland draait nu optimaal, ook landen als Oostenrijk, Zwitserland en Duitsland staan ​​al in de startblokken.

Elke onderneming kan profiteren van ons uitgebreide systeem & gedetailleerde kennis van de bezorgbranche.


Ik accepteer de voorwaarden en heb kennis genomen van de regelgeving inzake gegevensbescherming. Naar het privacybeleid
* Verplicht veld