Optimaliseer de verwerking van de telefonische bestellingen

Met de callcentermodule kunnen er voor een willekeurig aantal winkels centraal telefonische bestellingen worden opgenomen. De bestellingen worden automatisch doorgestuurd naar de winkels en kunnen daar worden verwerkt.

Optimaliseer de verwerking van de telefonische bestellingen

Met de callcentermodule kan er voor een willekeurig aantal winkels centraal telefonische bestellingen opgenomen worden. De bestellingen worden automatisch doorgestuurd naar de winkels en kunnen daar worden verwerkt.

Callcenter

Haal de telefoonstress weg

De medewerkers zorgen voor de gasten of de productie van de bestellingen. Tegelijkertijd bellen ze met klanten die iets willen laten bezorgen of hun bestelling willen afhalen. Verminder de stress bij de medewerkers en regel de telefoontjes met een extern callcenter. Hierdoor kunnen de medewerkers meer ontspannen bestellingen opnemen, klanten beter bedienen en extra verkopen genereren. Ons callcentersoftware is eenvoudig te implementeren omdat deze op elke standaard pc werkt. Dankzij de cloudarchitectuur kunnen indien nodig extra medewerkers worden toegevoegd tijdens piekuren. De gebruiksvriendelijke bestelinterface maakt de bediening kinderspel, zelfs voor nieuw personeel.

Geoptimaliseerd voor bedrijven met meerdere vestigingen

Automatische winkelbezetting - altijd de juiste winkel Automatische winkelbezetting - altijd de juiste winkel
De medewerker hoeft alleen het adres en de juiste winkel inclusief artikelen in te voeren
Belleridentificatie - onmiddellijk toegewezen aan de beller
Dankzij de automatische herkenning heeft de medewerker direct toegang tot het klantendossier zonder verdere gegevens in te hoeven voeren
Levering en afhaaltijden in één oogopslag Levering en afhaaltijden in één oogopslag
De medewerker heeft altijd een overzicht van de actuele bezorg- en afhaaltijden van de betreffende winkel
Statistieken - evalueer de prestaties Statistieken - evalueer de prestaties
Met behulp van de personeelsstatistieken kan je op elk moment de prestaties van de werknemers bekijken met betrekking tot de afhandeling van bestellingen

Communicatie gemakkelijk gemaakt,
alle gegevens in één oogopslag

Dankzij de ingebouwde chatmodule kunnen callcentermedewerkers direct chatten met medewerkers in de winkel en vice versa. Dit maakt het mogelijk om vragen zeer efficiënt te verduidelijken.
Naast de orderinvoer heeft de callcentermedewerker ook toegang tot de klant en ordergegevens van alle winkels. Ook kan hij klachten centraal vastleggen en verwerken en het orderoverzicht bekijken.

Optimaliseer uw telefonische verkoop met een callcenter

Veel franchisebedrijven willen nu de tijd en moeite die gemoeid zijn met het aannemen van bestellingen aan de kassa voor hun winkelmedewerkers minimaliseren. Het gebruik van een callcenter voor telefonische bestellingen is hierbij een goede oplossing. Een centrale orderacceptatie heeft veel voordelen voor klanten. Ze worden verzorgd door goed opgeleide medewerkers en op piekmomenten merken ze de drukte in het restaurant of bezorgservice niet op.
Er wordt toegang verleend tot het centrale callcentermasker, dat rechtstreeks is gekoppeld aan de individuele restaurants en bezorgdiensten, zodat zelfs items die op korte termijn uitverkocht zijn snel en gemakkelijk kunnen worden gecommuniceerd.

Het callcenter voor bezorgdiensten en restaurants is zo eenvoudig en intuïtief dat de trainingsperiode voor nieuwe medewerkers erg kort is. Wij zorgen voor het juiste trainingsmateriaal voor de medewerkers zodat u niets meer hoeft te doen. Met de software-oplossing van SimplyDelivery wordt centraal bestellen voor bezorgdiensten en restaurants een echt alternatief. Als uw personeel met andere taken bezig is, kunnen we indien nodig ook ervaren callcenters voor uw bezorgservice leveren. Dit is de perfecte aanvulling op je eigen webshop.

Gebruik ook onze andere modules!

Alle modules zijn perfect op elkaar afgestemd.
Ze kunnen op elk moment worden geboekt.