Digitaliseer de wachtrij

Zijn er nog steeds klanten die in de rij staan bij het restaurant of bezorgservice? Optimaliseer de afhaalwinkel met gebruiksvriendelijke orderterminals die passen bij de huisstijl.

Digitaliseer de wachtrij

Zijn er nog steeds klanten die in de rij staan bij het restaurant of bezorgservice? Optimaliseer de afhaalwinkel met gebruiksvriendelijke orderterminals die passen bij de huisstijl.

Met de selfservice terminal
(kiosk) behoren wachtrijen tot het verleden

Klanten laten wachten is alles behalve klantvriendelijk. Met de selfservice terminal geef je klanten de mogelijkheid om comfortabel te bestellen en te betalen. Dit vermindert stress in het restaurant en verhoogt de klanttevredenheid. Het enige dat hier voor nodig is, is een ruimte in een duidelijk zichtbaar gebied en een touchscreen met een computer. De selfservice terminal is direct verbonden met de kassa via de cloud, dus alle bestellingen worden automatisch geprint in de keuken.

Profiteer van de trend en maak klanten blij

In de huisstijl van het bedrijf- een digitaal menu In de huisstijl van het bedrijf- een digitaal menu
De selfservice terminal kan in de huisstijl worden weergegeven. Gebruik afbeeldingen om klanten een goede indruk te geven van wat ze kunnen bestellen.
Direct betalen - processen optimaliseren Direct betalen - processen optimaliseren
Klanten kunnen er ook voor kiezen om te betalen via de terminal.
Kortingen - klantenwerving eenvoudig gemaakt Kortingen - klantenwerving eenvoudig gemaakt
Klanten kunnen gemakkelijk kortingen en vouchers inwisselen bij de selfservice terminal.
Upselling - bijverkopen Upselling - bijverkopen
Gebruik promotiebanners en promoties om de gemiddelde besteding te verhogen

Optimaliseer met de selfservice terminal
de eat-in bestellingen

Tot nu toe werden selfservice terminal geassocieerd met dure hardware en enige technische knowhow. Met de SimplyDelivery Kiosk is zelfs een conventionele computer met een touchscreen voldoende. Met een geschikte houder zet je de selfservice terminal in het zichtbare gedeelte van jouw winkel. Dit bespaart je kosten, tijd en door snelle orderverwerking neemt de klanttevredenheid duurzaam toe. Bovendien moedigt het klanten aan om extra items zoals drankjes of desserts in hun bestelling op te nemen, omdat dit door het systeem kan worden beheerd.

De grote ketens hebben hun bedrijf succesvol omgebouwd tot selfservice orderterminals. Klanten zijn nu gewend aan het intuïtieve gebruik van dergelijke kiosksystemen en ze zijn een gevestigd bestelkanaal in restaurants. Het concept is met name geschikt voor fastfood- en afhaalwinkels, die op piekmomenten een groot aantal inloopklanten hebben. Een selfservice terminal voor restaurants en bezorgservices biedt een modern en tijdbesparend alternatief voor wachtrijen om klanten niet te ontmoedigen lange wachtrijen te ontlasten en hun eigen personeel bij de kassa te ontlasten.

Gebruik ook onze andere modules

Alle modules zijn perfect op elkaar afgestemd. Ze kunnen op elk moment worden geboekt.